Tuesday, September 1, 2009

Ahlan Wasahlan

Sedar tak sedar hari ni dah hari ke 11 Ramadhan.Terasa masih baru lagi ramadhan datang tapi rupa-rupanya dah seminggu lebih.Ini blog yang ketiga aku pernah bina sepanjang hidup aku,dan aku rasa ini la blog yang aku benar-benar mahukan untuk berkongsi pengalaman,pendapat,dan lain-lain.Semoga aku kekal untuk terus menulis dlm blog ini seperti yang aku mahukan.

19 hari lagi Syawal menjelang tiba,persiapan takde langsung lagi.Dan yang paling aku takutkan kena kerja pada hari raya ini.waaaaaa..so scary.....ingat nak pergi Sogo & Midvalley usyar2 baju raya tapi tengok la masa belum sampai lagi...kalau sempat hari ni aku pegi la.Aku ni kerja tak sama macam orang lain,waktu shif....so start semalam aku dapat cuti 4 hari setelah 6 malam bertungkus -lumus bekerja..itu yang best tu.

Cukup la untuk 1st posting ni kot...

No comments:

Post a Comment